Bølgen...

Bølgen...

 

Hey, jeg er Vejles nye bølge. Jeg behøver ikke blive set fra månen, Mars eller universet, jeg er så tilfreds med at alle kan se mig fra broen. Jeg vil sammen med mine 2 bølgeskvulp venner, være nogle af byens kendetegn og modersmærker. Vi skal ikke lave en tsunami og ødelægge liv. Men vi skal altså heller ikke bare være en lille fesen bølge, som ikke kan skabe respekt. Vi skal sammen være et velafbalanceret og harmonisk bølgebrus, som byens folk, kan glæde sig over at bebo og beundre. Vi vil tilbyde de bedste surfer faciliteter til de seje drenge og piger, som ønsker at udfordre os. Jeg er Vejles nye bølge, som er ved at blive formet af hårde hænder og stærkt stål, som vil give mig en robust fødsel. Jeg skal jo have et liv, længere end de fleste af jer, byens folk, som nu kan gå på havnekanten og følge med i min tilblivelse.

Jeg vil glæde mig til at få en legekammerat, som helt sikkert er med på at bygge med Lego klodser og technic. En legekammerat, som måske bliver lidt mere snobbet end os 3 bølge banditter – Men, helt klart, en ven vi vil glæde os til at stå sammen med, og lade os beundre. Jeg skal sammen med de 2 andre hjælpe fjordens fantaster til at få en god velkomst til byen, hvad en det en vildtfaren kæmpe hval, et rusten hårdtarbejdende container skib, et flot og smukt sejlskib, kajaksejlere, fiskere, jetskies…Alle skal være velkomne, og jeg står snart klar, sammen med mine 2 venner til at tage godt imod alle – Fra broen, fra vandet, fra skoven, fra luften, alle skal se mig og gutterne og føle sig godt taget imod...







 


Populære opslag